PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie › Re: Pytanie
    From: "someone_else" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie
    Date: Sat, 15 Jan 2005 10:04:35 +1100

    Dziekuje Michal. Do Polski na pewno przyjade okolo w Marcu. Zgadzam sie ze
    wszytkim zo powiedziales bo to jest prawda. Jak nic nie robisz to nic z tego
    nie bedziesz mial.
    Jako ekonomista to nigdy nie pracowalem bo to jest troszke nudne. Takie
    studia zrobilem bo po nich wybor jest otwarty. Mam praktyke w ubezpieczeniu,
    funduszach emerytalnych i investycyjnich, i projektowalem programy
    komputerowe. Ale tutaj jest pelno takich ludzi. Mam kolege co skonczyl
    archeologie ale pracuje jako Assistant IT Manager.