PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanieRe: Pytanie
  • Data: 2005-01-14 22:57:05
    Temat: Re: Pytanie
    Od: "someone_else" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Beata" <bkand@(nie dla spamu ) - o2.pl> wrote in message
    news:cs8v53$epn$1@news.mm.pl...

    > "someone_else" <n...@n...com> wrote in message
    > >

    > Gdzie mial bym sie poruszyc aby znalesc prace?
    >
    > Prace mozesz znalezc jako native speaker w ktorejs ze szkol angielskiego w
    > swoim zawodzie biznes i ekonomia zapomnij o znalezieniu pracy.

    > Jak wyzej jako native speaker masz szanse w innych zawodach oprocz
    > informatyki prace jest znelezc bardzo trudno, a nawet powiedzialbym
    > niemozliwe.

    Pracowalem w informatyce jako Business Analyst............... projektowalem
    programy komputerowe.

    > Teoretycznie (ale tylko teoretycznie) okolo 2000 zl na reke w praktyce
    wacha
    > sie to od okolo 700 zl najczesciej do max 1500.

    To jak to jest mozliwe ze srednia jest 2000zl???

> [...]
    nie
    > ma za wszystko trzeba placic mimo ze z wyplaty odciagaja ci na tak zwane
    > ubezpieczenie zdrowotne. Jesli chodzi o ubrania to sa one drozsze niez na
    > przyklad w niemczech. sredniej klasy ubrania to 100 zl spodnie, kurtka
    okolo
    > 200 zl, lepsze buty ktore nie rozwala sie po 3 miesiacach to okolo 200 zl.
    > telewizor 21 cali okolo 1000 zl. Dom mozna wybudowac za 200 000 zl, oblicz
    > sobie ile lat musialbys pracowac zarabiajac 2000 zl na dom, i czy wogole
    > bylbys w stanie cokolwiek odlozyc co miesiac. Mieszkanie 27 m2 mozesz

    Nigdy nie uzbierasz na dom............... po to jest bank abys wziela
    pozyczke na dom/mieszkanie i splacasz przez nastepne 20 lata. Tak sie na
    zachodzie robi i wszyscy maja pozyczki na dom, samochod, itp. Plus pomysl
    sobie tak......... uzbieraj na depozyt, wez pozyczke i kup mieszkanie. Teraz
    te 700zl zo placisz KOMUS jako rete to placisz 'SOBIE' aby splacic pozyczke.
    Siebie wzbogacasz a nie kogos innego. Wiem ze deposyt nie jest latwo
    uzbierac, tak jak tutaj..... ale jak chcesz to zrobisz.
    Chcesz wiedziec jak jest srednia cena domu w AU.......... okolo $AU300,000.
    Na deposyt to musisz miec okolo 20% ceny co wychodzi $AU60,000. Pare lat
    trwa aby to sie uzbieralo ale tak kazdy robi.

    >Litr (u was sa chyba galony to nie to samo) benzyny ok 4 zl.

    Bezyna jest droga w celej Europie jak i na calym swiecie.

    > Teraz podliczajac wszystko zakladam caly czas ze zarabiasz okolo 2000 zl
    na
    > reke zycie bez luksusow itp bedzie cie wynosic okolo 1500 zl (zakladam ze
    > wynajmujesz sam mieszkanie, a nie tylko pokoj) bedziesz wiec w stanie
    > odlozyc miesiecznie okolo 500 zl. Pamietaj jednak ze sa to zalozenia
    > optymistyczne.

    Plus do pozyczki dodasz te 500zl i szybcie splacisz i szybciej ten dom jest
    Twoj.