PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanieRe: Beata - super opis...
  • Data: 2005-01-15 09:14:24
    Temat: Re: Beata - super opis...
    Od: "Beata" <bkand@(nie dla spamu ) - o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Taka zeczywistosc jaka jest wszedzie. Tu jest to samo tylko lepiej ukryte.

    Nawet nie wiesz jak bardzo sie mylisz, ale najlepiej przyjedz i sam sie
    przekonaj wtedy porozmawiamy. Mieszkalam przez 2 lata w niemczech i wiem ze
    tam tak nie jest. Policja reaguje, słuzba zdrowia dziala i tak dalej. Wiem
    ze takie zjawiska sa na calym swiecie ale wez jeszcze pod uwage skale tego
    zjawiska, a tutaj ta skala jest bardzo duuuuuuuuuuza powiem ci ze tak jak 1
    do 100 porownujac na przyklad sasiednie niemcy.