eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzechowywanie list obecności pracownikówRe: Przechowywanie list obecności pracowników
  • Data: 2007-01-11 10:07:06
    Temat: Re: Przechowywanie list obecności pracowników
    Od: "bit" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "LudziePracy.pl" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:eo3nfr$duv$1@news.onet.pl...
    >
    > Użytkownik "bit" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > news:eo3iil$knv$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >> Czy wie ktoś może jaki jest obowiązkowy okres przechowywania list
    >> obeności pracowników, które codziennie podpisują? Dzięki za odpowiedź.
    >
    > Należy je przechowywać przez 50 lat.

    Trochę poszperałem i podzwoniłem i okazało się, że dowody obecności w pracy
    (listy obecności, raporty obecności, karty zegarowe, itp. stanowią
    archiwalną kategorię Bc tzn. dokumentację posiadającą czasową wartość
    praktyczną, zwaną dokumentacją niearchiwalną
    http://www.archiwum.krakow.pl/archiwum.php?l=pol&ide
    nt=4_0_0_a#podstawowe_pojecia_archiwalne i
    wg kryteriów archiwalnych można to niszczyć już po 3 miesiącach, jednakże
    ponieważ przedawnienie roszczeń pracowniczych następuje po 3 latach to taki
    ostatecznie okres przechowywania list obecności można przyjąć.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1