eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzechowywanie list obecności pracownikówRe: Przechowywanie list obecności pracowników
  • Data: 2007-01-11 04:56:26
    Temat: Re: Przechowywanie list obecności pracowników
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    LudziePracy.pl wrote:

    > Par. 3 rzeczonego rozporządzenia stanowi, że:
    > pomieszczenie do przechowywania dokumentacji nie może być zawilgocone i
    > znajdować się w piwnicy lub na strychu,
    > musi ono być wyposażone w ognioodporne drzwi, instalację alarmową i
    > zabezpieczone przed włamaniem,

    > Należy także codziennie badać wilgotność i temperaturę pomieszczenia oraz
    > rejestrować wyniki kontroli. Dokumentacja musi być ponadto chroniona przed
    > kurzem, pleśnią, owadami i gryzoniami.

    Wow. Masz wiecej takich? Uwielbiam obserwowac reakcje tubylcow, jak im
    sie powtorzy takie rzeczy.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1