eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzechowywanie list obecności pracownikówRe: Przechowywanie list obecności pracowników
  • Data: 2007-01-11 12:12:47
    Temat: Re: Przechowywanie list obecności pracowników
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "LudziePracy.pl" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:eo3nfr$duv$1@news.onet.pl...
    >
    > Użytkownik "bit" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > news:eo3iil$knv$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >> Czy wie ktoś może jaki jest obowiązkowy okres przechowywania list
    >> obeności pracowników, które codziennie podpisują? Dzięki za odpowiedź.
    >
    > Należy je przechowywać przez 50 lat.

    No ale z czego konkretnie wynika, ze _listy_obecnosci_ trzeba przechowywac
    przez 50 lat?

    Przeciez po przedawnieniu ewentualnych roszczen z tytulu rozliczenia
    nadgodzin ta makulatira nie jest nikomu do niczego potrzebna. Wystarcza
    zestawienia na podstawie ktorych naliczono wynagrodzenie.

    sz.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1