PracaGrupypl.praca.dyskusjeProśba o wyrażenie opiniiRe: Prośba o wyrażenie opinii
  • Data: 2005-12-26 10:14:26
    Temat: Re: Prośba o wyrażenie opinii
    Od: "Aleksander Galicki" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    tbd <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > A teraz bardziej na temat: Jeśli bedziesz chciał załapać dobrą pracę jako
    > programista (np C#, bo rzeczywiście .NET to wg mnie przyszłość - stoi za
    nim
    > duża kasa) to UWIERZ MI, że znajomość konkretnego języka programowania
    > będzie odgrywać drugo(a nawet trzecio-)rzedną rolę. Najważniejsze będą 2
    > rzeczy:
    > a) łatwość pisania kodu - przychodzi wraz z doświadczeniem. Po prostu
    musisz
    > mieć wprawę w pisaniu kodu. Oczywiście dobrze jak miałeś do czynienia z
    Java
    > lub C#(gdyż są ostatnio na TOP'ie), ale te języki są do siebie tak
    zbliżone,
    > że dzięki tej 'łatwosci pisania kodu' nie powinienes miec zadnego problemu
    > przestawieniem się z jednego na drugi. W czasie rekrutacji do DOBREJ firmy
    > (np konsultingowej - jak Andersen Business Consulting) nikt nie bedzie Cie

    Firmy konsultingowe maja zasluzona opinie jednych z najgorszych firm w branzy
    IT. Pisze o tym, bo jeszcze jakas ofiara uwierzy i zaaplikuje do
    konsultancikow.

    (Odnosnie latwego przejscia z Javy na C#: to tez mija sie z prawda. Jezyki sa
    podobne, ale narzedzia, technologie i biblioteki juz nie.)

    A.