PracaGrupypl.praca.dyskusjePrawo pracy a kwestie rekrutacjiRe: Prawo pracy a kwestie rekrutacji
  • Data: 2005-10-08 11:41:01
    Temat: Re: Prawo pracy a kwestie rekrutacji
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Koziorozec" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:di720e$nk2$1@inews.gazeta.pl...

    > A skąd państwo weźmie na to dodatkowe pieniądze?
    > Z podatków. Również tych od przedsiębiorców.

    Masz racje, ale jest pewien element, ktory pomijasz.
    Jesli panstwo wezmie na siebie te swiadczenia, wtedy obciazenia pracodawcy
    nie beda wynikaly z ilosci zatrudnionych osob, tylko z zysku, od ktorego
    placi podatek. Jesli ktos juz zaplacil swoj podatek i tak, to bedzie
    bardziej sklonny zatrudnic nowa osobe, wypracowujaca mu zysk, jesli bedzie
    to dla niego tanie (bez dodatkowych obciazen podatkowych) niz jesli bedzie
    sie to wiazac z kolejnym oddawaniem kasy na rzecz panstwa. Wiem, ze
    antypanstwowcy mnie zaraz zaatakuja, ale byloby to rozwiazanie w stylu
    "mniejszego zla" przy zalozeniu, ze te obciazenia pracy kosztami socjalnymi
    juz musza byc.

    I.