PracaGrupypl.praca.dyskusjePrawa autorskie › Re: Prawa autorskie
  • Data: 2008-03-01 19:07:28
    Temat: Re: Prawa autorskie
    Od: Michal <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01-03-2008 o 19:56:58 <f...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Przy odpowiednich kwotach dla mnie warto spotkac się z klientem.
    > Sama strona to nie 100% sukcesu .Znajomości na rynku , poczta
    > pantofolowa.
    > Nie wiem ,o jakich kwotach mówimy za zlecenie.

    OK. Potrafie sobie odpowiedziec na te pytania, ale nie w tym rzecz, bo
    troche odchodzimy od meritum.

    Zatem upraszczajac: pracuje w firmie A na umowe o prace jako grafik
    komputerowy (nie zawiera zadnych klauzul poufnosci czy na temat praw
    autorskich), zwalniam sie i zakladam konkurencyjna firme B. Czy moge
    grafiki stworzone w firmie A, ktorych bylem wspolautorem, pokazywac swiatu
    (zarowno na stronie internetowej, jak i w formie papierowej) w celu
    pozyskania nowych Klientow?
    Podkreslam, ze grafiki nie beda dalej sprzedawane, a jedynie pokazywane
    jako portfolio. Poza tym zostalyby opatrzone odpowiednim komentarzem,
    mowiacym ze zostaly wykonane dla firmy A.

    Pytanie bardzo uproscilem, wiec licze tez na jednoznaczna odpowiedz :)

    Dziekuje i pozdrawiam,

    Michal