PracaGrupypl.praca.dyskusjePrawa autorskie › Re: Prawa autorskie
  • Data: 2008-03-01 18:56:58
    Temat: Re: Prawa autorskie
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zlecenia sa czesto z drugiego kranca
    > Polski i wszystko odbywa sie za posrednictwem internetu. Strona www ma na
    > celu prezentacje prac, aby przyciagnac Klienta - wtedy dopiero nastepuje
    > kontakt mailowy czy telefoniczny. ...

    Przy odpowiednich kwotach dla mnie warto spotkac się z klientem.
    Sama strona to nie 100% sukcesu .Znajomości na rynku , poczta pantofolowa.
    Nie wiem ,o jakich kwotach mówimy za zlecenie.

    Ile kosztują twoje narzędzia pracy ?
    Czy potrzebujesz podwykonawców?
    Jakie masz koszty miesięczne ?
    Jakie masz potrzeby miesięczne ?