PracaGrupypl.praca.dyskusjePrawa autorskie › Re: Prawa autorskie
    From: Michal <b...@m...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prawa autorskie
    Date: Sat, 01 Mar 2008 19:43:11 +0100

    Dnia 01-03-2008 o 15:41:59 <f...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Musisz sprawdzić co masz wpisane w umowę o pracę.
    > Nie można publikować jeśli nie ma się do tego prawa.
    > Prawo autorskie na mocy umowy może zostać przeniesione na pracodawcę.
    > Lecz autorem będziesz zawsze.

    Jak juz wspomnialem moja umowa o prace w ogole nie reguluje tej kwestii.
    Zawiera ona jedynie "standardowe" informacje - stanowisko, miejsce pracy,
    wymiar czasu pracy i wynagrodzenie oraz kilka warunkow zatrudnienia (norma
    czasu pracy, urlop, nieobecnosc).

    > Wygodnie byłoby stowrzyć stronę w takim kierunku,aby potęcialny klient
    > wypełnił formularz kontaktowy. Zaawansowany dostęp (login,hasło) dla
    > sprawdzonych potęcialnych klientów. Przy można okazji poinformować
    > potęcialnych odbiorców o swoim istnieniu, folder drukowany
    > + ew.spotkanie =
    > prezentacja.

    To akurat nie jest takie proste. Zlecenia sa czesto z drugiego kranca
    Polski i wszystko odbywa sie za posrednictwem internetu. Strona www ma na
    celu prezentacje prac, aby przyciagnac Klienta - wtedy dopiero nastepuje
    kontakt mailowy czy telefoniczny. Moze i taki potencjalny Klient
    wypelnilby formularz, ale najpierw cos musi przykuc jego uwage, musi
    zobaczyc kilka dobrych prac (mozliwie jak najwiecej), aby mu sie chcialo
    tracic czas na formularz.

    Michal