PracaGrupypl.praca.dyskusjePrawa autorskieRe: Prawa autorskie
  • Data: 2008-03-01 15:31:55
    Temat: Re: Prawa autorskie
    Od: "Z" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote in message
    news:fqbj9p$na2$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:op.t7b27rtvh9r0t9@stacjonarny Michal <b...@m...pl>

    > Nie, skądże.
    > Pracodawca posiada prawa majątkowe, ale autorskie - ty.
    > Przeczytaj ustawę o prawach autorskich i prawach pokrewnych.
    > KP nie ma tu wiele do rzeczy.

    Gwoli scislosci:
    -pracodawca posiada majatkowe prawa autorskie
    -tworca posiada osobiste prawa autorskie

    Ale co do sensu to oczywiscie sie zgadza. Pracodawca (nawet byly) tez nie ma
    tez prawa przypisywac nikomu innemu autorstwa tamtych prac, owszem on je
    sprzedaje, ale tworca na zawsze pozostanie Michal.

    pozdr