PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Pracownik biurowy bez urządzeń biurowych › Re: Pracownik biurowy bez urządzeń biurowych
    From: "tukan" <t...@...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pracownik biurowy bez urządzeń biurowych
    Date: Sat, 15 Sep 2007 11:30:03 +0200

    cOOba wrote:
    > "tukan" <t...@...onet.pl>

    > [...] że jednak znajomość Excela to nie tylko umiejętność
    > dokonywania obliczeń, tabel, wykresów i innych tego typu 'pierdół'
    > przy pomocy tegoż, a że jest to dużo bardziej złożony i
    > 'możliwościo-dajny' program. Od tamtej pory widząc wzmiankę n/t
    > wymaganej znajomości Offica w ofercie za każdym razem mi się to
    > przypomina.

    Filtrowanie czy wykresy to jeszcze nic. W pracy przy pomocy VBA
    stworzyłem sobie cały system raportujący dla handlowców, pozwala
    mi zaoszczędzić codziennie wiele czasu na coś innego.
    Dlatego piszę o przyczepianiu się do urządzeń biurowych, bo w ich
    przypadku nie trzeba poświęcać zbyt wiele czasu na naukę
    i nieporównywalnie więcej osób zna ich obsługę od bardziej
    specjalizowanych czynności. Mogę Ci powiedzieć, że jeśli będziesz
    spełniał 80% wymagań, a nie znasz obsługi wspomnianych urządzeń
    to każdy Cię przyjmie do pracy, bo wie że ich obsługa to pikuś.