PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca za granicaRe: Praca za granica
  • Data: 2010-01-16 18:02:07
    Temat: Re: Praca za granica
    Od: "realista" <m...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tomas" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hinid7$5ui$1@news.mm.pl...

    > Praca przy zbiorach to najgorsza jaka moze byc.Placa slabo i do tego
    > ciezka.W ogrodzie tez nie jest tak latwo , trzeba miec dobra kondycje
    > chyba ze koszenie trawy :)
    > Lepiej szukac czegos w budowlance najlepiej po znajomych.W ciemno to
    > duze ryzyko ze sie nic nie znajdzie chyba ze sie ma duzo kasy na
    > wyjazd
    > i dobry jezyk.

    Nie każdy nadaję się do budowlanki, a już najbardziej rozbrajają mnie te
    rady że najlepiej przez znajomych.
    Tych też nie każdy ma akurat, albo takich co siedzą zagranicą i chcą
    pomóc...
    To jak na pytanie jak najlepiej znaleźć pracę w Polsce
    odpowiedziałbym-przez znajomych, albo jak zostać bogatym? -urodzić się w
    zamożnej rodzinie. Wsadź se w buty taką poradę. A do autora
    postu-spróbuj przez agencję pracy, jeśli nie jesteś Ślązakiem i nie masz
    pochodzenia to do Niemiec jeszcze nie ma co jechać przed majem 2011,
    tylko wcześniej poczytaj o pośrednikach choćby na stronie
    www.oszukany.pl
    a co do Holandii www.niedziela.nl www.wiatrak.nl