PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca za granicaRe: Praca za granica
  • Data: 2010-01-15 19:26:31
    Temat: Re: Praca za granica
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wyjazd za granicę? wiele z nas wyjechało. w większości zaczyna się pracę
    w "czym popadnie" żeby sie rozejrzeć w lokalnym rynku, prawach na nim
    działajacych itp.

    poszukujesz rady? masz mnóstwo w sieci informacji o ludziach którym sie
    nie powiodło, zaś ci którym się powiodło raczej w sieci nie piszą.
    Wyjedź, zobacz, sprawdź - na pewno na tym nie stracisz.

    a co do szczegółów np. ceny utrzymania - najprosciej to policzyć
    znajdując w necie lokalne ogłoszenia, oferty hipermarketów itp i - co
    warto założyć na początek - wpływy w postaci najnizszej krajowej.

    Ze swojego doświadczenia wiem, że np. w anglii przy najniższe krajowej i
    8h pracy/dzień przez 4 dni w tygodniu trudno było zaszaleć po knajpach
    (w nosie mam dowolne zasiłki i zyje z tego co zarobię) ale na zycie
    spokojnie starczyło.
    teraz na przykład zarabiam tyle przez 9 godzin w pracy /5 dni w tygodniu
    co znajomi pracujący w pracy fizycznej 6 dni w tygodniu po kilkanascie
    godzin dziennie

    różnie się różnym ludziom układa. jedno co moge z pewnoscia powiedziec
    to że jak nie wyjedziesz i nie spróbujesz to nie będziesz wiedział.