PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca za granicaRe: Praca za granica
  • Data: 2010-01-17 09:48:33
    Temat: Re: Praca za granica
    Od: "realista" <m...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tomas" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hiter4$30o3$1@news.mm.pl...
    > Wiesz zebys pracowal u znajomego to by doszkolil , niestety trzeba byc
    > mobilnym cale zycie nie bedziesz przy komputerze pracowal.Głowny
    > problem
    > bezrobotnych to to ze zamykaja sie w jednej dziedzinie.Najbardziej
    > mnie
    > smiesza znajomi ktorzy pracuja to w biurach i nasmiewaja sie ze mnie
    > ze ja jezdze tam do pracy fizycznej , ale jak im powiesz to jak ty tu
    > zyjesz za te 2tys, to juz od razu sie obrazają.

    Jest jeszcze coś takiego jak predyspozycje, ja po prostu ich nie mam do
    pracy na budowie, mówimy o prostej pracy fizycznej tamże.

    > Ja z poczatku mialem przez znajomych , poznalem lokalny rynek i szukam
    > obecnie sam z powodzeniem , tylko jest jeden minus praca w sezonie to
    > nie praca caly rok , a trzeba cos robic w polsce przez zime i za cos
    > sie
    > utrzymac.

    Powiedz mi czy jest ktoś na świecie kto zapytał kiedyś: jak znaleźć
    pracę, dostał odpowiedź od znajomych,
    to go wielce olśniło i rzekł: "faktycznie, nie pomyśłałem o tym!"
    Zadzwonił do znajomych, znalazł pracę i dziękował za wspaniałą poradę??
    Nie mam znajomości, a może to ja będe kiedyś znajomym dla znajomych i im
    pomogę? Przecież ktoś musi/ał być pierwszy.

    > Najlepiej zarejestrowac sie w urzedzie pracy , jak jezyk nie jest
    > barierą.Plusem krajow starej unii jest to ze tam wiekszosc zna
    > angielski.

    Jakim urzędzie, polskim? Mówimy o tym jak wyjechać już do pracy, na
    szukanie na miejscu w ciemno mało kto sobie może pozwolić, chyba że ma
    duże zasoby oszczędności.