PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w dwie osoby?Re: Praca w dwie osoby?
    From: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w dwie osoby?
    Date: Tue, 29 Apr 2008 23:44:44 +0200

    Użytkownik "GAL" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:fv81ue$vsc$1@news.dialog.net.pl...

    > Jeśli stanowisko nie jest ujęte w oficjalnych
    > zakazach to należy wyjść z założenia , że brak zakazu oznacza
    > przyzwolenie.

    Ale do końca nie wiesz, czy stanowisko nie jest ujęte w oficjalnych zakazach
    :) Przecież w Polsce nikt nie podaje takich informacji w łatwo strawnej
    postaci, zainteresowany musi się sam dowiedzieć, przegrzebując wszystkie
    przepisy mogące się odnosić do danego stanowiska.

    > Ale ogólnie chyba mam rację.Warsztat obróbki skrawaniem i tokarz
    > pracujący sam na nockę.

    Wcale nie byłbym taki do końca pewien, czy można samemu pracować przy tego
    typu maszynach. Nie znam przepisów dotyczących tej działki, ale wcale bym się
    nie zdziwił, gdyby to jednak było zabronione albo zależne od typu tej tokarki
    itp. Może ten znajomy z warsztatów nakieruje Cię na odpowiednie przepisy ? W
    każdym razie lepiej dowiedzieć się teraz niż np. na pogrzebie tokarza :).

    e.