PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w dwie osoby? › Re: Praca w dwie osoby?
  • Data: 2008-04-30 12:11:44
    Temat: Re: Praca w dwie osoby?
    Od: Karol <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Any User pisze:

    > Zdrowy rozsądek? Na pewno?
    >
    > Należy sobie zadań kilka prostych pytań:
    >
    > 1. Jakie jest *realne* ryzyko wypadku?
    > 2. Jakiego mniej więcej wypadku?
    > 3. Jakie jest wtórne ryzyko śmierci na skutek np. wykrwawienia po
    > wypadku, a bez udzielonej pomocy?
    > 4. Jaki jest koszt zapewnienia drugiego pracownika tylko do asekuracji?
    >
    > Mi zdrowy rozsądek podpowiada, że taniej jest wszystkich narażonych na
    > wypadki pracowników grupowo ubezpieczyć za 50 zł/mc i jak statystycznie
    > jeden na powiedzmy 50 lat umrze na skutek wykrwawienia po urwaniu ręki,
> [...]

    Rotfl. Znaczy się pracownik to tylko maszyna? Zepsuje się to nowego? I
    tak do pięknego upadku firmy bo nie będzie miał kto w niej pracować.
    Albo zmiana profilu firmy na usługi pogrzebowe ;)
    Człowieku pojmij, że wartość firmy to są właśnie pracownicy. Co Ci z
    super maszyn jak nie dasz rady/nie będziesz umiał ich sam obsłużyć?

    --
    Karol