PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Polsce?Re: Praca w Polsce?
    From: d...@t...se
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w Polsce?
    Date: 13 Nov 2002 15:54:42 +0100

    > No właśnie. Też się nad tym zastanawiałem, ale moja uczciwość za bardzo mnie
    > chyba krępuje. czy sądzisz, że mogliby mnie za granicą ścigać, czy poszło by to
    > w koszta banku?
    >
    > Jaqbek

    Czesc

    Pomysl z kredytem nie jest najgorszy. Zabierzesz kredyt i mozesz wyjechac,
    gorzej juz z powrotem, moze ze wrocisz szybko z zarobiona kasa i oddasz kredyt.
    Nie wiem jak to wyglada w Polsce, ale generalnie kazdy nie odplacony kredyt sie
    wysyla do komornika. Komornik potem sie zajmuje sprawa (wylse pare listow,
    zadzwoni do drzwi i natym powinno sie konczyc). Jak chodzi o sciganie, to
    napewno nikt cie nie bedzie scigac. Szwecja, kraj UE, nie bardzo sciga
    kogokolwiek, nawet jak bys pojechal do innego kraju UE. Jest to po prostu za
    drogi interes, chyba zebys pozyczyl 10 mln dolarow :-) Jak masz jakas dobra
    fuche za granica, albo dostaniesz tam prace to powinno sie oplacac wyjechac
    nawet wziazc kredyt, a potem go splacac z zagranicy.

    / David