PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Polsce?Re: Praca w Polsce?
    From: "Monia" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w Polsce?
    Date: Mon, 11 Nov 2002 21:17:30 +0000 (UTC)

    Krzysztofsf <K...@p...poczta.gazeta.pl> napisał(a):

    > paru
    > ,
    >
    > Fajnie, tez o tym mysle, tylko powiedz mi Moniu, jesli ktos planuje wlasna
    > dzilalnosc z ktorej moze otrzymac najpierw po kilkaset (jesli wogole cos) zl
    > miesiecznie, potem max pare tys (do 3-4), jak poradzic sobie z okresem
    > rozruchowym niewiadomej dlugosci, jesli aby istniec oficjalnie jako firma
    > trzeba co miesiac niezaleznie od wplywow lub ich braku, placic okolo 600 zl
    > na zus?
    >
    > To powala mnie na starcie, przynajmniej jesli chodzi o "jasna strone mocy"
> [...]
    Co do %o tych wygranych na calym swiecie tak jest , wierz mi ... na prawde .I
    wiekszosc tych naprawde bogadych startowala od stanowiska magazyniera ... To
    tez prawda ( mam dowody ) . Za granica historia Gates'a ( ktory wydaje mi sie
    barzo sympatyczny nawet jak wszyscy mysla o nim ze palant ) , i innych
    ktorzy zrobili fortune z niczego jest na prawde wielu ( i nawet polakow jesli
    sie o tym nie mowi - patrz ex dj kt&ograve;ry produkuje tv i daje miejsce pracy
    tysiacom polakow ) .

    Oczywiscie , poczatki sa trodne , ale niczego nie ma za darmo , sa ludzie
    ktorzy placa za to jedzac miesiacami chleb ze smalcem , zeby na zus
    zaplacic , i wirz mi podadki w polsce i za granica niczym sie nie roznia , za
    sluzbe zdrowia smarujesz w Polsce i za granica , karetki stare i ze sprzetem
    ktory nie dziala sa na calym swiecie (ogladamy za duzo e.r. )

    Re Pozdrawiam