PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Polsce?Re: Praca w Polsce?
  • Data: 2002-11-11 22:26:51
    Temat: Re: Praca w Polsce?
    Od: Krzysztof Chajęcki <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Samotnik wrote:

    [...]

    tnij cytaty please... ;-/

    > Wiesz, wydaje mi się, że tutaj nie sposób obiektywnie ocenić, co jest
    > lepsze - karetka, która nie dojedzie na czas, czy może noc na komisariacie
    > po zapomnieniu glejtu. W końcu możesz założyć, że nie na codzień umierasz,

    Pomiedzy miec a byc zazwyczaj wybieram byc..... o karetkach mi nic nie mow
    - na wiosne ponad 20 minut reanimowalem kobiete niespelna 2 km od
    najlepszego szpitala kardiologicznego w Polsce - w tym czasie zdazyl bym ja
    tam doniesc.... Za to po wypadku kolezenki smiglowiec ratunkowy dolecial z
    Gizycka do Rynu (ca 20 km) w okolo 10 minut - godne pochwaly! Na szczescie
    nie trzeba korzystac z takich uslug na codzien.
    Mimo wszystko w Polsce nadmiernie gloryfikuje sie zachodnie sluzby zdrowia.
    U nas jest coraz lepiej, co nie znaczy, ze juz osignelismy tamten poziom.
    Co do lapownictwa wsrod policji i urzednikow, to nadmiernie mi to nie
    przeszkadza. Nie wiem czy mam farta, ale ostatnio duzo rzeczy zalatwialem w
    urzedach i jakos w ostatnich latach mam prawie same dobre wspomnienia (bez
    dawana w lape). Nastepna runda jutro - spoznilem sie z zgloszeniem jednej
    rzeczy do skarbowki (z powodu choroby - obudzily sie kamyki w nerkach i
    bylem z deka nieruchawy... ;-/), ale babeczka jest tak mila, ze chyba znow
    mi sie uda... ;->>>. Moze to dlatego ze zawsze staram sie byc usmiechniety
    jak wchodze do gabinetu, a nie rzucam kurwami od progu.... Naprawde uwazam,
    ze daje sie w tym kraju zyc i to wcale nie gorzej niz na zachodzie......

    > :) Musisz pisać na pl.rec.zeglarstwo ;)

    ;-)))

    Krzysztof "Meping" Chajęcki m...@s...pl
    GSM 604 183-614