PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca państwowa czy prywatna - rozważaniaRe: Praca państwowa czy prywatna - rozważania
  • Data: 2009-03-26 22:13:23
    Temat: Re: Praca państwowa czy prywatna - rozważania
    Od: The_EaGle <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:

    > [cut]
    > Ja pytam o źródło, nie oczekuję następnych fantazji maniaka.

    Słyszałeś o Wikipedii matołku? ;)
    To jedno z podstawowych narzędzi człowieka myślącego.

    http://en.wikipedia.org/wiki/General_Motors
    http://en.wikipedia.org/wiki/AIG
    http://en.wikipedia.org/wiki/USA

    Nastepnie należy użyć
    start->programy->akcesoria-> kalkulator

    Potrzebne będzie jeszcze nieco IQ i może ci się uda.

    > Nierentowne piszemy razem.

    Moje błędy ort są niczym wobec twoich błędów w myśleniu. Widzisz błędy
    ort to umowne zasady pisania i można je poprawić przez najprostszy
    procesor tekstu ale jeszcze nikt nie wymyślił programu który pomoże
    matołkom dochodzić do poprawnych wniosków. Wtedy nawet ty zaczął byś
    pisać z sensem.

    > Dowody.

    Dowody że jak coś jest nie rentowne ma upaść? Jak zarobisz 1000zł i
    wydasz 1500 zł to znaczy że 500zł to nie twoje pieniądze. Jak ich nie
    oddasz to powinieneś iść odpracować a jak nie chcesz to przymusowo iść
    pracować społecznie.

    Dowody że jak ktoś straci prace to ją znajdzie? O ile nie dostanie za
    wysokiego zasiłku i będzie strach zaglądał mu w oczy zrobi o wiele
    więcej niż urząd pracy aby znaleźć pracę.

    > Żródła poproszę.
    > Chcę sprawdzić te teorie.

    Wikipedia:
    Proponuje jeszcze:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Wielki_kryzys

    Przeczytaj ze zrozumieniem co tam spowodowało dłuższe wychodzenie z
    kryzysu. Podpowiem ci ... rozdawnictwo państwa.

    > Całe szczęście, że nikt cię, maniaku, nie bierze pod uwagę.
    > Toteż resztę sobie po prostu utnę, co mi z dyskusji z durniem.

    Ależ bierze się pod uwagę takie sugestie, tylko że ty słyszysz tylko te
    które chcesz usłyszeć. To iż w Polsce tylko kilka procent ludzi rozumie
    podstawy ekonomii mnie nie dziwi , w USA jest ich więcej w końcu 200 lat
    gosp rynkowej robi swoje. Niemniej jednak spora część tych ludzi ulega
    tym którzy twierdzą że lepiej komuś dać nawet jak mu sie nie należy.
    Tylko Państwo potrafi DAĆ - bo tylko Państwo daje NIE swoje pieniądze.

    Rafał