PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca państwowa czy prywatna - rozważaniaRe: Praca państwowa czy prywatna - rozważania
  • Data: 2009-03-26 22:26:01
    Temat: Re: Praca państwowa czy prywatna - rozważania
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gqguhq$1uc$1@news3.onet The_EaGle <t...@t...pl> pisze:

    > Słyszałeś o Wikipedii matołku? ;)
    > To jedno z podstawowych narzędzi człowieka myślącego.
    No! Ta enuncjacja chyba wszystko wyjaśnia.
    To stamtąd, nieszczęsny, czerpiesz swoją "wiedzę"...
    Żałosne.

    > Moje błędy ort są niczym
    Nie. Byle matoł takie proste rzeczy jest w stanie opanować.
    Bez potrzeby używania słownika.
    Ty, jak widać, nie.

    > Dowody że jak coś jest nie rentowne ma upaść? Jak zarobisz 1000zł i wydasz
    > 1500 zł to znaczy że 500zł to nie twoje pieniądze. Jak ich nie oddasz to
    > powinieneś iść odpracować a jak nie chcesz to przymusowo iść pracować
    > społecznie.
    > Dowody że jak ktoś straci prace to ją znajdzie? O ile nie dostanie za
    > wysokiego zasiłku i będzie strach zaglądał mu w oczy zrobi o wiele więcej
    > niż urząd pracy aby znaleźć pracę.
    Dowody.
    Wywody mnie nie interesują.

    > Wikipedia:
    Wystarczy tych głupot.

    > Ależ bierze się pod uwagę takie sugestie
    Kto bierze?

    > To iż w Polsce tylko kilka procent ludzi rozumie podstawy ekonomii
    Ty jesteś wśród nich?

    --
    Jotte