PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca dla programisty w Niemczech › Re: Praca dla programisty w Niemczech
    From: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca dla programisty w Niemczech
    Date: Wed, 20 Mar 2002 21:09:10 +0100

    > Hej spokojnie,
    > ile rodzin niemieckich obywa sie(czasami zmuszone czasami dobrowolnie)
    > bez samochodu -440.
    > Polowa niemcow nie wie co to internet -40
    > Niemiec nie wynajmuje takich drogich mieszkan,
    > tylko mieszka w mieszkaniu po ciotce/rodzicach
    > i na starych czynszach(ich nie ma w ogloszeniach :-))
    > -300
    > 24tys - (12*1380) ca 14 tys = brutto 20 tys (malzenstwo, jedno
    zarabiajace)

    > I co Ty na to??
    >
    > Aha, jesli masz zarobki ponizej pewnego poziomu
> [...]

    moj czynsz jako GC tez ?

    A serio, Thomas (uwaga uzywam liczby mnogiej - co nie oznacza ze musza ta
    byc opinie innych)
    musisz pamietac ze wiekszosc z nas GC to ludzie ktorzy juz soba cos
    reprezentuja co w praktyce przeklada sie na to ze cos w Polsce maja lub
    mieli.
    domy, mieszkania, samochody, itd.
    jestesmy niespokojnymi duchami, ktore chca od zycia czegos wiecej. Nie
    zamierzamy takze rezygnowac ku chwale jakiejs idei z tego co juz
    osiagnelismy np. statusu.
    Ciotki w Niemczech nie mam (klamstwo mam, ale sama biedna jak mysz i w
    dotaku nie przyznaje sie do mnie - to jej blad) i mieszkac musze w rozsadnej
    odleglosci od pracy. Mam rodzine i dla tego mieszkanie dla asocjali mi nie
    pasuje, wiec musze wybrac to co jest dostepne w ogloszeniach. Planuje
    zapisac sie do spoldzielni to mi czynsz zejdzie o polowe -ale to musi
    potrwac kolejka na mieszkania spoldzielcze jest nie mala, ale i rotacja
    dzieku Bogu duza.
    jestem informatykiem i bez internetu i stalego dostepu do informacji
    funkcjonowac nei moge, jest to takze lacze z Polska. To ze Niemcow internet
    nie interesuje i bardzo dobrze dzieki takiemu podejsciu mamy (GCowcy) tu
    prace !

    Pozdrowienia
    Beny