PracaGrupypl.praca.dyskusjePortal/Serwis o stawkachRe: Portal/Serwis o stawkach
  • Data: 2007-10-29 10:04:41
    Temat: Re: Portal/Serwis o stawkach
    Od: aa <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Any User wrote:
    > 1. Wspomniany już rozkładacz towarów w hipermarkecie.
    > 2. Odgarniacz śniegu.
    > 3. Konserwator powierzchni płaskich.
    > (Przykłady denne, gdyż nie chce mi się już myśleć.)

    O to ty myślisz czasami...

    Ad 1. Ciekawe że firmy wynajmują osoby, które sprawdzają czy ich towary
    są wyłożone poprawnie. Takie proste nieprawdaż? A jednak nisko opłacani
    pracownicy hipermarketów potrafią to skopać.

    Ad 2. Jak czasem widzę, jak ten śnieg jest odgarniany, to mam ochotę
    takiego odgarniacza opieprzyć. Zgarnie śnieg na gromadę, jak raz tam
    gdzie najwięcej ludzi chodzi. Albo co gorsza wygarnie go dokładnie tam,
    gdzie za chwilę przejedzie pług i znów będzie cały chodnik w śniegu.

    Ad 3. Głupia sprzątaczka to główny wróg informatyków. Potrafi taka
    serwer produkcyjny wypiąć "bo to gniazdko jest bliżej" albo co gorsza
    przetrzeć go szmata kapiącą jakimś płynem - niekoniecznie wodą. A te
    stacje robocze gdzie przywadziła mopem czy szczotą i pourywała połowę
    kabelków...