PracaGrupypl.praca.dyskusjePortal/Serwis o stawkach › Re: Portal/Serwis o stawkach
  • Data: 2007-10-29 17:15:28
    Temat: Re: Portal/Serwis o stawkach
    Od: MarcinF <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Any User wrote:

    > A jeszcze taniej jest zapłacić np. 80 robolom po stówie mniej i
    > zatrudnić *jednego* człowieka do nadzoru, z pensją np. 3000 brutto, aby
    > uczciwie i ostro ich kontrolował.

    kwestia dyskusyjna, bo jesli Ci pracownicy nie beda sie nadawac,
    albo nie bedzie im sie chcialo dobrze pracowac, to straty czasu
    czy czesto tez psutego materialu i narzedzi beda dosc wymierne,
    nie mowiac juz o stratach na reputacji firmy jakie moga wystapic

    a jeden kierownik nie bedzie w stanie nalezycie kontrolowac
    80 pracownikow, nie jest tez w stanie pracowac za nich,
    poza tym nie wiem czy za 3000 zl brutto tak latwo znalezc
    kierownika ktory bedzie sie uzeral z 80 nieprzydatnymi do
    pracy ludzmi

    wydaje mi sie ze Twoja teoria sprawdza sie jedynie w przypadku
    stanowisk na ktorych wykonuje sie bardzo proste powtarzalne
    czynnosci, nie wymagajace zadnych kwalifikacji, gdzie na ostateczne
    efekty pracy ma wplyw jedynie szybkosc wykonywania tych czynnosci