PracaGrupypl.praca.dyskusjePortal/Serwis o stawkach › Re: Portal/Serwis o stawkach
  • Data: 2007-10-29 07:54:46
    Temat: Re: Portal/Serwis o stawkach
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu Jasek porozsypywal nastepujace haczki:

    > Piszesz o patologiach.

    W Polsce to nie sa patologie. Moja zona ma doktorat, szukajac pracy
    czesto slyszala teksty typu 'doktor? o nie, wie Pani, my to szukamy co
    najwyzej magistrow a najlepiej technikow. Z takim wyksztalceniem to
    prosze szukac na uczelniach i w instytutach naukowych'

    --
    badzio