PracaGrupypl.praca.dyskusjePomocy! Zostałem bezrobotnym!Re: Pomocy! Zostałem bezrobotnym!
  • Data: 2006-11-23 16:01:32
    Temat: Re: Pomocy! Zostałem bezrobotnym!
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Thu, 23 Nov 2006 09:27:53 +0100, Maciek Sobczyk - bidny
    bezrobotny <m...@d...doPLer> zakodował:

    >By założyć działałność, czekam do kwietnia 2007, bo do tego czasu bloują
    >mnie umowy (o dzieło, nie o pracę).

    Możesz to rozwinąć? Bo nie rozumiem w jaki sposób blokuje.

    >By móc pójść do lekarza, muszę być ubezpieczony.

    Nie musisz. Możesz zapłacić za wizytę. Możesz też wykupić kartę w
    komercyjnej przychodni.

    >Więc... jadę do PUP. Jeden formularz, jedno miejsce, w którym wszystko
    >załatwię, zero opłat. O resztę zatroszczy się bidne państwo.

    Jak masz dochody z umowy o dzieło to i tak Cię skreślą z listy i nie
    będziesz miał ubezpieczenia.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded