PracaGrupypl.praca.dyskusjePomocy! Zostałem bezrobotnym!Re: Pomocy! Zostałem bezrobotnym!
  • Data: 2006-11-23 12:20:37
    Temat: Re: Pomocy! Zostałem bezrobotnym!
    Od: Maciek Sobczyk - bidny bezrobotny <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora

    glosnetu napisał(a):

    > zeby sie ubezpieczyc, zawrzyj z kims umowe-zlecenie. Na przyklad na 1
    > zl/m-c. Skladka zdrowotna bedzie wynosic 8 gr/m-c. I bedziesz miec
    > pelne swiadczenia - takie same jak ktos, kto odprowadza 800 zl/m-c. Ot,
    > Polska.
    No właśnie. I to kolejny przykład paranoi tego państwa. Ktoś mi nawet
    doradzał, jak obejść progi podatkowe, w które wskoczę (a w które -
    wiadomo - wskoczyć nie chcę). Zakładam działalność - transport. Usługi
    świadczę samemu sobie, wożąc własną dupę na szkolenia. I jakoś tak. Nie
    wysłuchałem pomyslu do końca, ale wynikało z niego, że można w ten
    sposób obejść bariery, jakie mam nie prowadząc działalności. Tzn.
    niemożliwość wpuszczania czegokolwiek w koszty.

    pozdr.
    Maciek