PracaGrupypl.praca.dyskusjePomocy! Zostałem bezrobotnym!Re: Pomocy! Zostałem bezrobotnym!
  • Data: 2006-11-23 12:14:03
    Temat: Re: Pomocy! Zostałem bezrobotnym!
    Od: Maciek Sobczyk - bidny bezrobotny <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora

    syku napisał(a):

    > tiaaa...
    > zeby nie tracic 230 PLN miesięcznie tracisz dzień w PUP przy "miesięcznym
    > uposażeniu rzędu kilkudziesięciu średnich krajowych".
    Zmierzyłem specjalnie stoperem. Od wejścia do wyjścia: 23 min. 14 sek. 85 :)

    > (teoretycznie) że oszczędzając 230 * 5 (bo do kwietnia) tracisz ok jednej
    > średniej krajowej :)
    Tracę coś więcej: czas. A ten mi jest niezbędny. Dziś wyjątkowo mam
    wolne. Ale najbliższe dni to już wyjazdy do Wrocławia, Krakowa, N.
    Sącza, Łodzi.

    > Albo ktoś się przechwala
    > jaki to z niego cfniaczek albo faktycznie został bezrobotny i próbuje się
    > podbudować.
    Albo jeszce coś innego. Tego nie wiesz. Ale domysły i spekulacje w pełni
    dozwolone.

    > Pozdrawiam i zycze wszystkiego najlepszego na nowej "przedsiębiorczej"
    > drodze życia.
    Spóźniłeś się 7 lat z życzeniami.

    pozdrawiam
    Maciek