eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePomocy !!Re: Pomocy !!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.icp.pl!news.
    icp.pl!not-for-mail
    From: Any User <z...@u...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pomocy !!
    Date: Fri, 26 Jan 2007 11:22:20 +0100
    Organization: ICP News Server
    Lines: 34
    Message-ID: <epckp2$fgu$1@opal.icpnet.pl>
    References: <ep7ct5$8sp$1@news.onet.pl> <ep7doe$9cu$4@atlantis.news.tpi.pl>
    <ep7gms$gv0$1@opal.icpnet.pl> <ep7rbs$4gl$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <ep88ji$60h$1@opal.icpnet.pl> <ep9vtg$skp$1@inews.gazeta.pl>
    <epa33q$vr5$1@news.onet.pl> <o...@t...napisal.tomasz.plokarz>
    <epa5gr$2ho$1@news.interia.pl>
    <o...@t...napisal.tomasz.plokarz>
    <epajko$jab$1@news.interia.pl>
    <o...@t...napisal.tomasz.plokarz>
    <epataf$nj4$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <o...@t...napisal.tomasz.plokarz>
    <epb0n3$jt9$1@news.dialog.net.pl>
    <o...@t...napisal.tomasz.plokarz>
    <epcipg$l64$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: c108-50.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1169806947 15902 62.21.108.50 (26 Jan 2007 10:22:27 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Jan 2007 10:22:27 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <epcipg$l64$2@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.9 (Windows/20061207)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:200942
    [ ukryj nagłówki ]

    > doradce finansowego/podatkowego. Kazdego na to stac, poniewaz nie placi
    > sie jemu, on zyje z prowizji od bankow i firm ubezpieczeniowych.
    > Poniewaz ma oferty i prowizje od wszystkiego, co jest na rynku (nie jest
    > problemem sie zglosic gdziekolwiek i dostac podpisana obietnice prowizji
    > za sprzedaz produktu finansowego), a kazdy z tych produktow jest dla
    > jakiegos klienta dobry i konkurencja jest taka, ze prowizje niewiele sie
    > roznia, a jego przetrwanie na rynku zalezy od bycia polecanym przez
    > zadowolone gospodarstwa domowe kolejnym - kieruje sie interesem klienta,
    > mimo ze nie jest przez niego oplacany.

    Jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić, aby ktoś opłacany z prowizji od
    produktów, nie starał się maksymalizować tej prowizji.

    Oczywiście zdaję sobie sprawę, że krótkowzroczna maksymalizacja prowizji
    poprzez wciskanie odpowiednich produktów może poskutkować utratą
    klienta, ale zawsze można próbować jakichś sztuczek, które będą na
    dłuższą metę niekorzystne dla klienta, a jednocześnie nie będzie on w
    stanie się połapać.

    Osobiście mam jedną zasadę (oczywiście nie staram się jej stosować za
    wszelką cenę): starać się unikać pośredników - a taki doradca to w
    istocie nikt inny, jak właśnie pośrednik.

    > skutecznie pomoc. Niesamowita roznica w porownaniu do polskich agentow
    > ubezpieczeniowycyh typu "mlode wilki", sami przed trzydziestka i
    > starajacy sie namietnie wcisnac jeden produkt.

    Przypuszczam, że jedyna prawdziwa różnica polega na tym, że są znacznie
    bardziej wycwanieni od tych "młodych wilków" i działają bardziej
    długofalowo. Nic więcej.


    Aczkolwiek takie jest moje zdanie jako osoby prywatnej - ewentualnego
    klienta takich ludzi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1