PracaGrupypl.praca.dyskusjePomocy !!Re: Pomocy !!
  • Data: 2007-01-26 11:00:15
    Temat: Re: Pomocy !!
    Od: "MarkX" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Immona" <c...@n...gmailu> napisał w wiadomości
    news:epcinv$l64$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie widzisz calosci obrazu.

    Widze widze. Ja tylko napisalem co by sie stalo, gdyby u nas NAGLE
    wprowadzono takie prawo jak w NZ.

    > Tam, gdzie takiej dyskryminacji nie ma (bo nie ma "chroniacych
    > macierzynstwo" przepisow), zwykle robi sie tak: kobieta po zakonczeniu
    > edukacji bez trudu znajduje przyzwoicie oplacana prace, a jesli jest
    > "podwojny dochod bez dzieci" to dosc latwo cos sie oszczedza.

    I tym sie wlasnie roznia te dwa kraje. Jezeli u nas ludzie beda mogli z
    jednej wyplaty zyc, a druga odkladac to jak najbardziej
    jestem za tym, zeby L4 w okresie ciazy bylo bezplatne. Tylko mi nie mow, ze
    wlasnie dlatego kobiety tak slabo zarabiaja i sa niechetnie zatrudniane, bo
    pracodawcy boja sie o ciaze. Nawet mezczyzni maja problemy z przyzwoita
    placa, a jak wiadomo u nich nie wystepuje obawa ze znikna nagle i trzeba
    bedzie im placic za nic.

    MarkX