PracaGrupypl.praca.dyskusjePomocy !! › Re: Pomocy !!
    From: "Tomek P." <a...@y...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pomocy !!
    Date: Fri, 26 Jan 2007 11:00:01 +0100
    <ep7gms$gv0$1@opal.icpnet.pl> <ep7rbs$4gl$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <ep88ji$60h$1@opal.icpnet.pl> <ep9vtg$skp$1@inews.gazeta.pl>
    <epa33q$vr5$1@news.onet.pl> <o...@t...napisal.tomasz.plokarz>
    <epa5gr$2ho$1@news.interia.pl>
    <o...@t...napisal.tomasz.plokarz>
    <epajko$jab$1@news.interia.pl>
    <o...@t...napisal.tomasz.plokarz>
    <epataf$nj4$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <o...@t...napisal.tomasz.plokarz>
    <epb0n3$jt9$1@news.dialog.net.pl>
    <o...@t...napisal.tomasz.plokarz>
    <epcipg$l64$2@inews.gazeta.pl>

    Dnia 26-01-2007 o 10:48:23 Immona <c...@n...gmailu> napisał(a):

    > Teraz przemowil przez Ciebie brak doswiadczenia z innych "cywilizacji".

    Przez Ciebie przemawia zachwyt na widok paciorków i perkalu.

    > Otoz w pewnych miejscach jest tak, ze owszem, kazda rodzina ma swojego
    > doradce finansowego/podatkowego. Kazdego na to stac, poniewaz nie placi
    > sie jemu, on zyje z prowizji od bankow i firm ubezpieczeniowych.

    Tak, tak, a połowę składek na ZUS/NFZ płaci pracodawca :)

    > Poniewaz ma oferty i prowizje od wszystkiego, co jest na rynku (nie jest
    > problemem sie zglosic gdziekolwiek i dostac podpisana obietnice prowizji
    > za sprzedaz produktu finansowego), a kazdy z tych produktow jest dla
    > jakiegos klienta dobry i konkurencja jest taka, ze prowizje niewiele sie
    > roznia, a jego przetrwanie na rynku zalezy od bycia polecanym przez
    > zadowolone gospodarstwa domowe kolejnym - kieruje sie interesem klienta,
    > mimo ze nie jest przez niego oplacany.

    To piekarz ponosi koszty mąki - klient nie, bo klient płaci za chleb :)

    > Taki gosc uswiadamia mlodym ludziom, ze: jesli masz 25 lat - czas zaczac
    > odkladac na emeryture

    A tutaj uswiadamiają mi, że warto dbać o zdrowie:

    http://www.mango.pl/produkty/jml/jb.html

    Czy chcesz wyglądać wspaniale i czuć się świetnie? Musisz dostarczyć
    organizmowi wszystkiego, czego potrzebuje. Lekarze zalecają spożywanie
    pięciu porcji warzyw lub owoców dziennie, ale to może być trudne. Świeży
    sok jest pełen witamin i stanowi wspaniałą alternatywę dla
    wysokokalorycznych przekąsek.

    Jeżeli pragniesz zrzucić zbędne kilogramy, sok pomoże ci kontrolować ilość
    kalorii w twojej diecie. Sok dostarczy dzieciom składników odżywczych w
    pysznej formie. Sok kupiony w sklepie często zawiera cukier, substancje
    słodzące, konserwanty i barwniki. Sok z Juice Booster jest czysty, świeży
    i nieprzetworzony.

    > Niesamowita roznica w porownaniu do polskich agentow ubezpieczeniowycyh
    > typu "mlode wilki", sami przed trzydziestka i starajacy sie namietnie
    > wcisnac jeden produkt.

    Fakt, że tak Cię zachwycił nowoczesna i "cywilizacyjnie dojrzała" fasada
    domokrążstwa, nie zmienia niczego w istocie tej profesji. Świadczy tylko o
    Twoim upodobaniu do fasad.

    --
    "Może i te wasze kontuzje są bolesne, ale tysiące krów będą cierpieć
    znacznie bardziej, kiedy NBA przywróci skórzane piłki".