PracaGrupypl.praca.dyskusjePomocy !! › Re: Pomocy !!
  • Data: 2007-01-25 17:48:00
    Temat: Re: Pomocy !!
    Od: Any User <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko wyobrazić, zderzenie z rzeczywistością będzie bardziej bolesne niż Ci
    > się wydaje, chyba, że zostaniesz starym kawalerem.

    Ale nie chodzi o to, abym ja się dowiadywał ze szczegółami, jak ciężko
    jest skonfrontować potrzeby dot. dzieci z realiami rynku pracy, gdyż:

    1. W wystarczającym stopniu rozumiem, że takim osobom musi być ciężko.

    2. Wyznaję pogląd, iż takim osobom *powinno* być ciężko, a wówczas
    przynajmniej kilka % tych osób zmusi się do lepszej pracy, nauki itp.,
    czego skutkiem będzie trwałe poprawienie swoich warunków bytowych. Przy
    czym reszta, która się nie zmusi z braku chęci, nie zasługuje na to, aby
    im było lekko.