PracaGrupypl.praca.dyskusjePomocy !!Re: Pomocy !!
  • Data: 2007-01-24 15:46:00
    Temat: Re: Pomocy !!
    Od: " Nixe" <nixe@fałpę.pl> szukaj wiadomości tego autora

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:ep7uap$7um$1@news.interia.pl>
    Jackare <j...@i...pl> pisze:

    > ale ona też te podatki płaci i będzie płacić.

    Zwłaszcza podczas tych 9 miesięcy na zwolnieniu.

    > Kazdy średnio kumaty
    > ginekolog jest w stanie dowieść że każda ciąża jest zagrozeniem dla
    > zdrowia kobiety

    Wybacz, ale ginekologa "sprzedającego" takie farmazony uznałabym po prostu
    za głupca.
    Ciąża jest obciążeniem dla organizmu - to fakt. Ale obciążenie =/=
    zagrożenie i to należałoby rozróżnić.
    Napisałam już, że nie mam nic przeciwko zwolnieniom (nawet na cały okres
    ciąży), gdy sytuacja tego_faktycznie_wymaga.
    Ale brzydzi mnie cwaniaczkowanie.

    > Przykłądem może byc niekorzystny wpływ ozonu wytwarzanego przez byle
    > kserokopiarkę na płód.

    Powiedz proszę, że żartujesz.
    Czy niebezpieczeństwa czyhają na kobietę_tylko_w pracy?
    A ołów ze spalin nie jest już niekorzystny?
    Jest? To może ciężarną w namiocie tlenowym zamknąć i unieruchomić (bo nie
    daj Boże ruszając się, upadnie i poroni).
    To, co opisujesz, jest czystą paranoją i po prostu nie ma nawet sensu tego
    komentować.
    Resztę pomijam, bo nie na temat.

    --
    Nixe