PracaGrupypl.praca.dyskusjePolski programista w UK › Re: Polski programista w UK
  • Data: 2007-02-27 15:38:20
    Temat: Re: Polski programista w UK
    Od: Andrzej Gradziel <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek <t...@v...pl> napisal(a):

    > No ale czasy się trochę zmieniły, tylko mentalność ludzi ciągle ta sama.
    > Jak się dobrze przeszuka oferty w Polsce to też jest sporo dobrze
    > płatnych w poważnych firmach, tylko trzeba mieć wiedzę z doświadczeniem
    > to już tak nie koniecznie jak sie jest naprawdę dobrym.

    Jak sie zepnie, napnie, to i za 200zl miesiecznie podobno mozna przezyc.

    Roznica jest taka, ze to co u nas jest uznawane za dobra oferte, ktora
    trzeba wyszukac, po odsianiu kilkudziesieciu procent smieci w stylu
    'no wie pan, 3000, ale jak pan zalozy dzialalnosc to 4k',
    gdzie indziej jest standardem. W ogole ja tego gadania o wydatkach
    nie rozumiem. Ostatnio Belgie odwiedzilem, ceny produktow spozywczych np.
    to na pewno nie jest jakies 3-4x wiecej niz u nas. Uwzgledniajac,
    ze Bruksela raczej raczej do drozszych miast nalezec powinna,
    to z tym poziomem wydatkow nie jest tak zle gdzie indziej
    (pomijajac mieszkanie).

    > A co do
    > mentalności to pracodawcy dalej myślą że jest jak dawniej i ludzie będą
    > robić po 12 godzin za 1200 zł, a dużo pracowników daje se na głowę
    > wchodzić i nic się nie odzywają.

    Bo przeciez w tej chwili jest prosciej, jesli sie nie ma jakiejs
    sytuacji rodzinnej skomplikowanej, puscic pare cv, spakowac sie ladnie,
    wejsc na skyeurope.com i przestac sie przejmowac mentalnoscia polskich
    pracodawcow.

    --
    Andrzej Grądziel | gg: 1557202
    "Polska potrzebuje potężnej protekcji, by szczęśliwie po wyjściu z Egiptu