PracaGrupypl.praca.dyskusjePolski programista w UKRe: Polski programista w UK
  • Data: 2007-02-28 07:18:53
    Temat: Re: Polski programista w UK
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek wrote:

    > a skąd maż takie informacje, na podstawie czego? Bo ja słyszałem coś
    > innego, ale tylko słyszałem u nie mogę tego podać za pewnik.

    W promieniu 15 minut spaceru od miejsca zamieszkania mam kilkadziesiat
    duzych firm IT i widuje sklad narodowosciowy pracownikow idac rano do
    pracy, a do tego mam w domu pracownika jednej z owych firm i wiem, jak
    wyglada rekrutacja.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533