PracaGrupypl.praca.dyskusjePlanowane osłabienie związków zawodowychRe: Planowane osłabienie związków zawodowych
  • Data: 2008-07-18 16:04:22
    Temat: Re: Planowane osłabienie związków zawodowych
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g5qcmd$1i4c$1@opal.icpnet.pl Patryk Włos
    <a...@o...pl> pisze:

    > Tak, jest mi potrzebny. Bo z podatków opłacana jest policja i wojsko,
    > budowane są drogi.
    No widzisz, każdemu co innego potrzebne. Mnie wojsko jest zbędne i nie chcę
    tracić na nie kasy. Jak drogi są budowane to się nawet nie ośmieszaj, bo te
    "twoje" pieniądze są w tej materii marnowane bez porównania bardziej niż na
    zasiłki dla bezrobotnych (zasiłki przynajmniej są, a dróg nie ma). A jak
    działa policja, to już nawet dziecku nie ma sensu tłumaczyć.
    Naprawdę jesteś strasznie niedojrzały.

    > Z drugiej jednak strony, wolałbym, aby te podatki były minimalne - tylko
    > na naprawdę potrzebne rzeczy, *żadnej* pomocy społecznej.
    A kto będzie decydował na co te pieniądze pójdą, w jakiej ilości i co w
    ogóle jest "naprawdę potrzebne".
    No bo przecież nie ty, oczywiście...

    --
    Jotte