PracaGrupypl.praca.dyskusjePlanowane osłabienie związków zawodowych › Re: Planowane osłabienie związków zawodowych
  • Data: 2008-07-18 19:16:58
    Temat: Re: Planowane osłabienie związków zawodowych
    Od: sz <s...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

    oj, coś chyba nie tak napisałeś.
    z moich 3 przykładów fałszywej argumentacji na 2 odpowiedziałeś tymi
    samymi argumentami i to było nawet dowcipne, ale trzeba było się trzymać
    konwencji! wszystko zepsułeś!

    prawidłowa odpowiedź na:

    > Ja nie mam?
    > Joke.
    > A co masz ty?

    powinna być:

    "większość sądzi, że ja, Jotte mam rację, a to dowodzi słuszności moich
    poglądów"

    ;-)

    > Twoja (i tobie podobnych) niezdolność do dyskusji wynika po pierwsze i
    > przede wszystkim z braku znajomości obowiązującego prawa (sam zresztą
    > też znam je powierzchownie, ale chociaż trochę i staram się tę wiedzę
    > pogłębiać).

    no, otóż to, dla ciebie dyskusja to nie jest uzasadnianie swoich
    poglądów tylko ich potwierdzanie przy użyciu przepisów prawa. w tej
    sytuacji oczywiście ktoś kto ich nie zna zupełnie się do dyskusji nie
    nadaje...