PracaGrupypl.praca.dyskusjePlanowane osłabienie związków zawodowychRe: Planowane osłabienie związków zawodowych
  • Data: 2008-07-18 19:07:02
    Temat: Re: Planowane osłabienie związków zawodowych
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g5qp5m$4i4$1@atlantis.news.neostrada.pl DarkoZZZ
    <d...@o...eu> pisze:

    > No właśnie - głos nieroba jest tyle samo warty co człowieka, który płaci
    > podatki.
    No cóż, przyznać muszę, że to faktycznie niedopracowany element systemu.
    Podobnie jak definicja nieroba zresztą.
    Ale idźmy dalej tym tokiem.
    Tyle samo jest wart głos uczciwego pracownika i wyzyskiwacza.
    Oszusta i praworządnego obywatela.
    Mędrca i durnia.
    Co z tym zrobić?

    > Dlatego mamy populistów u władzy.
    Populistów? Dziwne twierdzenie.
    A kto wg ciebie powinien być u władzy?

    > Obecnie mam własną działalność, składki na ZUS płacę minimalne, podatki
    > tylko takie, żeby US sie nie przy... i ogólnie mam to gdzieś jak
    > rozpierdalaja te pieniądze.
    To źle, ale to twoja sprawa.

    > Zdecydowałem się na to jak w zeszłym roku weszłem w 40% dochodowego.
    > Byłby liniowy 18% to by coś mieli, ale chytry dwa razy traci :)
    I słusznie, choć to są drobiazgi, nawet jeśli to co piszesz to prawda.
    To jednak margines, ja tam nikomu w portfel nie zaglądam.

    --
    Jotte