eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePewnie było ale ciekaweRe: Pewnie było ale ciekawe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "winetu" <P...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pewnie było ale ciekawe
    Date: Wed, 2 Jul 2003 08:16:04 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 23
    Message-ID: <bdtt9e$jt5$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <bdhp7k$d05$2@sklad.atcom.net.pl>
    <4...@n...onet.pl> <bdi9e4$b94$1@inews.gazeta.pl>
    <bdopfo$s5a$1@atlantis.news.tpi.pl> <bdq7ad$ovk$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <bdr92e$j7o$1@nemesis.news.tpi.pl> <bdsuii$ech$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.160.103.206
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1057126510 20389 212.160.103.206 (2 Jul 2003 06:15:10
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Jul 2003 06:15:10 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4522.1200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:85846
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bdsuii$ech$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > W początkowej erze zniechęcania do marketów mówiło się dużo o zasadzie
    > łączenia towarów o niskiej cenie i niskiej jakości [ostatnio chyba PIH
    > stwierdził, że kilkadziesiąt % mięsa w badanych hipermarketach nie
    > nadawało się do sprzedaży, mogę również porównać np. jakość cytryn z
    > mojego osiedlowego sklepiku i hipermarketu] z towarami o cenach
    > względnie wysokich - klient nie jest w stanie sprawdzić, na których
    > towarach przepłaca, a przepłaca. Oczywiście relatywnie klienci tracą
    > najmniej, chyba że dają się uwieść reklamom - w stosunku do klienta
    > "winą" hipermarketów jest duża koncentracja sprzedaży, a więc skala w
    > jakiej odbywa się "nabieranie" klienta i tak naprawdę FAKTYCZNE
    > zawężenie możliwości wyboru statystycznego Kowalskiego - delikatnie
    > mówiąc lekko ograniczonego w inteligencji - wykorzystywanie
    > "niepełnosprawnych umysłowo" nie jest etyczne. :))
    >
    Rozumiem. Wędlin juz od dawna nie kupuję w hipermarketach, ale jest tysiące
    towarów niczym nie różniąccych się od tych w tzw. zwykłych sklepach a są
    dużo tańsze: chemia, elektronika, napoje...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1