PracaGrupypl.praca.dyskusjePatrzę i oczom nie wierzę-podali zarobki w ogloszeniuRe: Patrzę i oczom nie wierzę-=?UTF-8?Q?podali_zarobki_w_ogloszeniu?=
  • Data: 2009-09-23 09:46:51
    Temat: Re: Patrzę i oczom nie wierzę-=?UTF-8?Q?podali_zarobki_w_ogloszeniu?=
    Od: "Nixe" <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Miroslaw L. Baran" <b...@h...pl> napisał

    > Najwyraźniej wszyscy trafiają na Kolegę.

    Na jakiego Kolegę?

    > Jak Kolega szacuje, jaki procent zatrudnialnej populacji w kraju
    > legitymuje się sfałszowanymi dyplomami ukończenia studiów?

    Spytaj Kolegi.
    Ja nie wiem i nie jest mi to do niczego potrzebne.
    Tłumaczę jedynie, że pracodawca ma pełne prawo sprawdzić wiarygodność takich
    dokumentów i nikomu nic do tego.

    > Jakie są szanse na trafienie na kogoś takiego w trakcie rekrutacji?

    Zapewne podobne jak szanse podpisania umowy kredytowej przez osobę
    posługującą się sfałszowanym DO.

    > Paranoja paranoją, ale myślenie też nie szkodzi.

    Nie widzę niczego paranoicznego w sprawdzeniu wiarygodności potencjalnego
    pracownika. Zatrudnienie to koszty. Zatrudnienie kogoś, kto nie jest tym, za
    kogo się podaje, to koszty bezpowrotnie stracone. Najwyraźniej tego nie
    rozumiesz.

    Pozdrawiam
    Nixe