PracaGrupypl.praca.dyskusjePatrzę i oczom nie wierzę-podali zarobki w ogloszeniu › Re: Patrzę i oczom nie wierzę-=?UTF-8?Q?podali_zarobki_w_ogloszeniu?=
  • Data: 2009-09-23 10:49:11
    Temat: Re: Patrzę i oczom nie wierzę-=?UTF-8?Q?podali_zarobki_w_ogloszeniu?=
    Od: "Miroslaw L. Baran" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nixe pisze:

    > Jeśli już, to z Koleżanką.

    To proszę sobie zamienić rodzaje.

    > Powyższe jednoznacznie wskazuje na to, że należysz do tego gatunku
    > dyskutantów, którzy z braku argumentów sprowadzają rozmowę do kretyńskiej
    > przepychanki. Wybacz, ale dalsza wymiana zdań nie ma już najmniejszego
    > sensu.

    Pytania były postawione nieco arogancko, ale mają jak najbardziej sens.

    (Weryfikacja dyplomu poprzez telefon na uczelnię miałaby sens jedynie w
    wypadku nadzwyczajnego rozpowszechnienia fałszowania dyplomów, co można
    oszacować znając stosowne liczby; w przeciwnym razie jest wyłącznie
    przejawem pogotowia paranoicznego pracodawcy i dobrze oddaje zaufanie,
    jakie firma przejawia wobec pracowników; podobnie wymóg podawania daty
    urodzenia przy składaniu aplikacji - pracownik i tak poda te dane w
    razie zatrudnienia, wymaganie ich do aplikacji pozwala sądzić, że
    pracodawca przy wyborze pracownika kieruje się m.in. jego wiekiem, nie
    zaś względami merytorycznymi.)

    A co do 'kosztów bezpowrotnie straconych'; nic nie poradzę na moją
    reakcję, to jest sformułowane tak niezręcznie, że aż uroczo.

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Good news. Ten weeks from Friday will be a pretty good day.