PracaGrupypl.praca.dyskusjePatrzę i oczom nie wierzę-podali zarobki w ogloszeniu › Re: Patrzę i oczom nie wierzę-podali zarobki w ogloszeniu
  • Data: 2009-09-27 15:25:28
    Temat: Re: Patrzę i oczom nie wierzę-podali zarobki w ogloszeniu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h9mejh$nbh$1@inews.gazeta.pl Łukasz
    <l...@N...gazeta.pl> pisze:

    > OK. my ludzie poszukujący pracy jesteśmy szmaciarzami. Ale za to ty jesteś
    > sku***synem i w dodatku trollem.
    Mylisz się, nieistotny śmieciu. I mów za siebie, tj. w liczbie pojedynczej
    (chociaż w twoim przypadku właściwszy będzie jakiś niewielki ułamek).
    Ludzie poszukujący pracy nie są szmaciarzami, człowiek bez pracy nie musi
    tracić ani godności, ani honoru. Ludzie ci mogą być godni szacunku bez
    porównania bardziej niż sługusy, karierowicze, donosiciele, włazidupy,
    gówniane byznesmenki.
    Tak więc, przyjacielu mojej kozy, pozdrów buty mego dziadka.

    --
    Jotte