PracaGrupypl.praca.dyskusjePan informatyk przyszedł › Re: Pan informatyk przyszedł
  • Data: 2006-07-24 06:11:09
    Temat: Re: Pan informatyk przyszedł
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sheer wrote:

    > no tak, ale są takie zawody, że to nieporównywalnie mniej przeszkadza
    > - nawet jak ktoś się zatrzymał
    >
    > np.
    > - inż. budownictwa (technologie budowlane zmieniły się o 10% w ciągu 20lat -
    > a nie o 10000000000% jak w "informatyce")

    Nie przesadzalbym znow tak bardzo z tymi zmianami, zwlaszcza wyrazonymi
    w procentach. Owszem, rozwoj informatyki jest dynamiczniejszy niz
    budownictwa, jesli chodzi o technologie, ale jakos mnie te ostatnie 20
    lat nie wytracily z torow... Wlasciwie wielkiej rewolucji zadnej nie
    bylo. Owszem, byly mniejsze czy wieksze zmiany, ale nic, czego czlowiek
    nie bylby w stanie nie opanowac.

    Za to wspolczuje wszystkim tym, ktorzy niejako na dziendobry beda
    musieli opanowac to, na co ja mialem nascie lat...

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m