PracaGrupypl.praca.dyskusjePan informatyk przyszedł › Re: Pan informatyk przyszedł
  • Data: 2006-07-25 06:50:09
    Temat: Re: Pan informatyk przyszedł
    Od: "diego " <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podzielam obawy kolegi. Dopiero zaczynam karierę programisty, ale obawiam
    > się że za 20-30 lat nie znajdę już pracodawcy, który zechce mnie zatrudnić
    > na tym stanowisku. Będzie wielu młodszych, wydajniejszych, nie posiadających
    > rodzin i dzieci.

    spoko spoko :)
    pracuje w firmie z programistami z 20-30 letnim stazem ... i moge cie zapewnic
    ze za te 20 30 lat bedziesz .. o wiele bardziej potrzebny niz teraz ... bo
    bedziesz mial w cholere programów które zrobiles i zyjesz znimi przez te
    kilkadziesiat lat .. teraz mozesz byc dobry zdolny i kreatywny (niewypalony) ...
    a w przsyzlosci bedziesz niezastopiony ... jesli oczywiscie nie bedziesz sie
    przez ten czas obijal ... wydajnosc to nie wszytko doswiadczenie jest bezcenne
    ... z wiekiem zmienia sie charakter pracy coraz mniej wymyslasz ..a wiecej
    pracujesz nad tym co wymysliles w mlodosci ... no i ciagle korygujesz błędy
    żółtodziobów ;) i bedziesz mógł marudzić ze tera to prawdziwych informatyków już
    niema ... a za twoich czasów to jeszcze byli :)

    pozdro