PracaGrupypl.praca.dyskusjePan informatyk przyszedł › Re: Pan informatyk przyszedł
  • Data: 2006-07-24 07:07:20
    Temat: Re: Pan informatyk przyszedł
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:ea04pk$4nh$1@news.onet.pl...
    <cut>

    > Wydaje mi sie, ze jesli nie przerzuce sie na menedzerstwo, pozyskam
    > porzadne certyfikaty to za 15 lat bede mial niezle problemy ze
    > znalezieniem pracy w zawodzie. A wy jak myslicie ??

    W tym kraju jak na razie wszystko jest mozliwe, ale to, wydaje mi sie, trend
    pomalu zanikajacy. Kiedys kazde ogloszenie kusilo megabzdurnym zapisem o
    pracy w teamie mlodych i dynamicznych, teraz nie obserwuje tego juz tak
    czesto, choc nadal sie pojawiaja takie zapisy. Na zachodzie norma jest, ze
    pracuja ludzie w okolicach 40 i wzwyz, rowniez jako informatycy, i u nas
    pracodawcy zaczynaja chyba rozumiec, ze mlody i dynamiczny wytrzyma tylko
    pare lat kieratu i sie spali, a pracujacy na luzie, spokojnie, rozumnie i
    przez to rownie wydajnie starszy gosc pociagnie wbrew pozorm dluzej. Wiec
    nie martwilbym sie tym specjalnie - za 15 lat wszystko sie moze zmienic:)
    pozdr
    /p