PracaGrupypl.praca.dyskusjePan informatyk przyszedłRe: Pan informatyk przyszedł
  • Data: 2006-07-24 07:58:20
    Temat: Re: Pan informatyk przyszedł
    Od: keisho <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    clockworkoi wrote:
    [...]
    > pracy w teamie mlodych i dynamicznych, teraz nie obserwuje tego juz tak
    > czesto, choc nadal sie pojawiaja takie zapisy. Na zachodzie norma jest, ze
    > pracuja ludzie w okolicach 40 i wzwyz, rowniez jako informatycy, i u nas
    > pracodawcy zaczynaja chyba rozumiec, ze mlody i dynamiczny wytrzyma tylko
    > pare lat kieratu i sie spali, a pracujacy na luzie, spokojnie, rozumnie i
    > przez to rownie wydajnie starszy gosc pociagnie wbrew pozorm dluzej. Wiec
    > nie martwilbym sie tym specjalnie - za 15 lat wszystko sie moze zmienic:)

    Do tego wyszystkiego dopisalbym jeszcze zupelny brak samokrytyki u
    mlodych i dynamicznych oraz nikla swiadomosc o wlasnych brakach,
    przyczym nie chodzi mi bynajmniej o wiedze teoretyczna.
    Rowniez porownanie do umiejetnosci spojrzenia na problem calosciowo a
    nie skupianie sie na, jak sie potem okazuje, niewiele znaczacych
    szczegolach, wypada zdecydowanie na niekorzysc `mlodych wilkow'

    --
    to tylko moje zdanie
    keisho

    szukam programisty http://www.ebiznesarium.pl