PracaGrupypl.praca.dyskusjeOprogramowanie Kupno-Sprzedaż Firma-pracownikRe: Oprogramowanie Kupno-Sprzedaż Firma-pracownik
  • Data: 2012-10-09 00:15:54
    Temat: Re: Oprogramowanie Kupno-Sprzedaż Firma-pracownik
    Od: z <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-08 18:31, Kviat pisze:
    Transakcja taka wiąże się
    > bowiem z przeniesieniem prawa własności tej kopii. Nawet jeśli ta umowa
    > licencyjna zakazuje dalszego zbywania, podmiot prawa autorskiego nie
    > może już sprzeciwić się odsprzedaży tej kopii."
    >
    > A jaka jest (będzie?) praktyka polskich sądów to inna sprawa...

    Dzięki.

    Chyba dam sobie spokój. Takie to wszystko zagmatwane że skutecznie mnie
    odstraszyło przed nabyciem legalnego (tak twierdzi UE) oprogramowania z
    drugiej ręki. Zwłaszcza że na DG się nie zdecyduję.
    Nie wiem w jakie ręce trafi ten sprzęt i oprogramowanie ale jest duża
    szansa że nikomu już nie posłuży. Pracodawca dość niekumaty a sam tego
    bez pomocy sensownie nie sprzeda. Nawet nie wiedział o czym mówię.
    Szkoda bo dla mnie to jak trzecia ręka przy pracy a na kilka tysięcy za
    nową licencję mnie nie stać. Taki system :-)
    "nie kupił Pan butów tylko licencję na ich używanie ale tylko w dni
    nieparzyste, bez kropli deszczu w promieniu 1km od miejsca zamieszkania" :-)