PracaGrupypl.praca.dyskusjeOferta rozwiązania umowy o pracę za porozumieniem stron złożona przez pracownika - do kogo wysłać? › Re: Oferta rozwiązania umowy o pracę za porozumieniem stron złożona przez pracownika - do kogo wysłać?
  • Data: 2004-03-10 23:00:33
    Temat: Re: Oferta rozwiązania umowy o pracę za porozumieniem stron złożona przez pracownika - do kogo wysłać?
    Od: "janusz" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Co to znaczy oferta?
    > albo wypowiadasz albo nie.
    > A jesli chcesz za porozumieniem stron, to najpierw sie dogadujesz,
    zaleznie
    > od ukladow w firmie z osoba decyzyjna, na temat odnosnie jakich roznic od
    > standardowego wypowiedzenia przez pracownika chcesz sie porozumiec i
    > dogadac. Dopiero po uzgodnieniu dajesz Ty lub kadry na pismie do podpisow.

    Nie rozumiemy się. Chodzi mi o oferte. Zeby rozwiązać umowę za porozumieniem
    stron winienem złożyć wpierw taką ofertę na piśmie z prośbą o rozwiązanie ze
    mną umowy z jakiejś tam przyczyny. Tylko kwestia jest do kogo to wysłać? Czy
    ma być to bezpośredni przełożony czy osoba z która mam podpisaną umowę o
    pracę? Jeszcze raz powtarzam, nie chodzi o wypowiedzenie ale rozwiązanie za
    wypowiedzeniem. Moja oferta rozwiązania umowy powinna mieć formę pisemną ze
    względu na zbiurokratyzowaną formę funkcjonowanie mojej firmy. Chciałbym
    uniknąć proceduralnych nieporozumień z pracodawcą, bo on to na pewno
    wykorzysta przeciwko mnie.
    pozdr.